woensdag 26 juni 2013

You never get a second chance to make a first impression


In een ver verleden probeerde ik al eens een blog aan te maken. Wegens het supergrote succes (not) van dit pareltje, ben ik er dan ook maar na 1 post mee gestopt.
Beetje quitterig, I know.. Dus laten we het dit keer beter doen... (en daarbij bedoel ik niet: stoppen na 2 posts)...

Het begon al goed met te zoeken naar een naam voor een blog. Hmmm brainstorming is nooit mijn sterkste punt geweest, ik ben eerder het type dat doet en dan denkt...

De drie woordjes van mijn blog, sluiten het nauwst aan met wie ik ben, veronderstel ik. Ik hou van veel dingen (en personen uiteraard), ik lach om heel erg veel (niet om alles, nee dat net niet) en dan als laatste: mijn katten... Ha ik had vorig jaar rond deze tijd nooit gedacht dat ik ooit zou kunnen zeggen dat ik van katten zou houden. Integendeel, zoiets zou ik zelfs niet verklaard hebben na het drinken van een ganse fles wijn! Nope ik en katten? Dat ging niet goedkomen... Het enige kattenexemplaar dat ik voor januari 2013 kende, was nu ook niet meteen de referentie van een knuffelkat. We gaan hier niet vernoemen over welk beest het gaat, maar de tijgerkat in kwestie zal het wel weten (en hij vindt het ook niet erg hoor dat mensen hem als evil cat beschouwen, hij is het nu eenmaal)...
Maar kom, ik dwaal af. In januari 2013 kwam onze Bacardi (lilac Brits korthaar voor de kenners) bij ons wonen, in ons nieuw huisje nog wel.
Na veel slapeloze morgenden (hij miauwt nogal graag én vroeg) besloten we dat het tijd werd voor een vriend. Niet in de vorm van een mensenvriend, daar zijn we nog niet aan toe, maar wel in de vorm van een kattenkopvriend. Sinds vorige week vrijdag woont Daiquiri (fawn Brits korthaar) dus bij ons. Grote broer en kleine broer kunnen het goed met elkaar vinden.... Over hun fratsen vertel ik wel in een andere post, anders heb ik meteen al een ganse pagina vol en ik moet natuurlijk de lezers blijven boeien, ahum!

Wees gerust, mijn blog zal niet alleen over mijn mega geweldige katten gaan (oef denken de meesten nu), maar ook over allerhande dagdagelijkse zaken (leuke adresjes, fijne producten, leuke gebeurtenissen)...
Dus wees welkom...Sit back and relax....
(en let vooral niet op eventuele spellingsfouten, ik merk net dat er geen spellingscontrole op zit of dat ik in ieder geval nog niet weet hoe dit werkt!)








3 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Steffi :-) ik kan natuurlijk wel niet op tegen jouw blog hé :-) Maar ik zal wel een paar reviewtjes doen van leuke producten die ik van jou heb gekregen !!! xxx

    BeantwoordenVerwijderen