donderdag 27 juni 2013

Ze zijn er weer, die Zeeuwse mosselen

Lekker eten staat hoog in mijn "love" lijstje, ik probeer dan ook zo vaak mogelijk te gaan uiteten.
Gisteren kregen we op facebook de boodschap dat de Zeeuwse mosselen terug in het land waren! Jippie & dat nog wel in één van mijn favo restaurantjes.
Zonder twijfelen reserveerde ik een tafeltje bij www.thecentury.be om te gaan genieten van de overheerlijke mosselen aan zeer democratische prijs (€ 15 voor 1kg 200 is echt een spotprijs).

Het kon niet snel genoeg 18u30 worden, de ganse dag keek ik er naar uit hihi.
Ik koos voor een portie mosselen met lookroom!! Hmm heerlijk (niet zo voor mijn wederhelft, maar bon ;-)). Die laatste koos voor mosselen provençale. Mijn schoonzus is zwanger en zij moest de heerlijke portie mosselen aan zich voorbij laten gaan, maar haar stoofvlees met frietjes smaakte ook hoor! Mijn broer moet vaak kunnen wringen en weigerde om de "eerste mosselen" van het jaar te eten, in plaats daarvan koos hij een steppegras.
Hij had er spijt van hoor, want die eerste mosselen waren OVERHEERLIJK :-)
Helaas heb ik geen foto's getrokken, maar ik zou zeggen: go taste it yourself.

NB: de actie met mosselen aan € 15 was enkel gisteren geldig in the Century, maar het blijft de moeite hoor, ook voor een paar euro meer ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten