vrijdag 5 juli 2013

Een beetje vanalles

Deze laatste dagen is er helaas geen update verschenen, reden hiervoor was dat ik in bed lag met een bacteriële sinusitis (ik snap nog steeds niet dat dokters aan de buitenkant kunnen zien dat het om een bacteriële infectie gaat, maar ja, ik ben dan ook geen dokter).
Ergste aan het hele verhaal was dat mijn operatiewondes aan mijn neus (in februari van dit jaar heb ik mijn neusslijmvlies laten weghalen en mijn neustussenschot laten corrigeren) ontstoken waren, met als gevolg dat ik dus weer lekker aan de aërosol mag!

Los hiervan wil ik jullie toch nog een paar dingen meegeven.
Zoals de meesten wel weten, konden wij niet tijdig van onze vakantie in Salou terugkeren naar huis. Er was een staking van de Franse luchtverkeersleiders op het moment van onze terugvlucht, waardoor Ryanair alle vluchten geschrapt had. Probleem was dat wij in Reus (bij Barcelona) onze vlucht naar Eindhoven hadden, net omdat het zo'n kleine luchthaven is, waren er niet veel alternatieven.
Het enige, voor ons haalbare, alternatief was een terugvlucht op zaterdag (normale terugvlucht zou op woensdag geweest zijn) naar Brussels South airport (Charleroi).
We stonden op dat moment met onze rug tegen de muur en konden niet anders dan deze optie aannemen.
Op de luchthaven begon de zoektocht naar een nieuw hotel. We belden uiteraard eerst met ons vorig hotel, maar dit was volzet.
Daarop besloten we om alle hotels die we "kenden" in Salou te bellen om te vragen of er plaats was. Uiteindelijk belandden we in Olympus Palace, qua ligging een tophotel, enkel waren we 50 jaar (minimum) jonger dan de gemiddelde hotelgast daar :-)
Niettegenstaande hebben we ons toch enorm geamuseerd die extra dagen, we konden niet anders.
Wel hadden we nooit gedacht nog iets van Ryanair te horen.
Toen we thuiskwamen hebben we meteen een brief opgesteld om ons ongenoegen te uiten (o.a. over de onvriendelijke manier waarop we in de luchthaven behandeld werden, ik kan je verzekeren dat als er iemand met een smile op haar gezicht tegen je zegt "the next flight will be on SATURDAY", dat dat alles behalve positief onthaald wordt door mij ;-))
Samen met de brief (die we moesten faxen, uhu 21ste eeuw hoor Rynair) verstuurden we ook onze onkosten (hotelrekening, bustickets,...).
Gisteren kregen we tegen alle verwachtingen in een vriendelijke MAIL (uhu ze kunnen het toch wel) van Rynair, waarin ze uitlegden dat ze in feite niet verantwoordelijk waren voor staking (en ons dus ook niets verschuldigd waren), maar dat ze onze onkosten van hotel en bus toch terug zouden betalen!!!!

Zo zie je maar, je mag nooit van het slechtste uitgaan!

Fijn weekend iedereen, geniet van de zonnige dagen!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten